Today is Valborg

 
 Jag önskar alla en fin Valborg och 1:a Maj.
 
 Från den 1:a Maj ser vädret kanon ut men varför höjs inte graderna.
 Jag ser sol och sol men graderna håller sig mellan 7-10 grader. Kom igen nu. 15-18 vill vi ha nu....
 Igår bar jag tjock jacka och mössa i blåsten, det blir nog samma idag.
 
I kväll blir det att låsa in sig med sune 21.30 på toan, då blir det fyrverkeri utanför mig.
Elden är ungefär 3 min härifrån och dom avslutar med raketerna.
 
Nu ska jag ta hand om Kalle innan skolan, kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Önskar dig en fin Valborg! Skorna kostar 700kr om jag inte mins fel. dock passade de inte min fot, då de är lite korta framtill så man ser tårna dvs de täcker inte, även om jag inte har långa tår :)

Svar: Tack för svarKram
Maria Höglund

2013-04-30 @ 14:20:40
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0