Bästa kompisarna

 
I natt kom PK och Vira ner till Alanya.
Det är Max & Sandras bästa vänner och jag har känt PK sen han var liten och Vira är oxo en underbar kille.
 
 
            Bilden är från idag.
 
 Från vänster: Vira, Max och PK
 
 
Grabbarna bor inte på samma hotell som Max & Sandra men dom har hängt på M & S hotell idag och i deras pool.
Tydligen ska dom ut och super parta i kväll. Hoppas dom tar det lugnt. HAHAHA
 
Jag själv sitter här och mår URK. jag har tagit 4  (penicillin) och ska 2 till innan natten. Hoppas jag är piggare i morgon.
 
Kalle och hans grabbar är och badar bubbelpool hos Micke i Tungelsta. Mysigt.
 
Ja Ja jag är glad att killarna har skoj, låter jag lite bitter nu eller ???????
 
   God Kväll Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0