Rensat.

 
Haft en bra och lugn dag på jobbet och när det blir för lugnt så kryper det i hela mig så jag skurade lite golv, städade kontoret och  rensade våran kyl på jobbet.
Jag tycker inte det var så länge sen jag gjorde det men ändå fick jag ihop väldigt mycket som hade gått ut.
 
Skönt när det är gjort.
 
 
      Slängdes
 
 
      Klart

 
Ungdomarna spelade ett brädspel, det verkade invecklat men jag satt med en stund och jag fattade
Nada zipp zero...
 
Nu är jag hemma och ska förbereda middagen, biff stroganoff fast på lövbiff.
 
Älskar när det är extrapris på lövbiff för det finns många maträtter man kan göra på det köttet.
 
Dom 2 senaste gångerna blev det lövbiff rullader och sjömansbiff.
 
  Vi hörs Laaaaater / Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0