Vem sitter på mitt huvud,

 
I går hade jag en liten jobbig huvudvärk på ena sidan av huvudet.
I dag när jag vaknar upp har jag huvudvärken från helvetet
 
Det känns som om någon sitter på mitt huvud och trycker in hela pallet.
 
Sån jäkla smärta.
Men det är bara att gilla läget och gå to work.
 
      Lite om allt !
 
I dag börjar min mamma jobba efter sin semester och flytt. Hon har varit ledig i 3 veckor.
Hon ska ha en vecka till lite senare.
 
Om en vecka börjar Kalle i 9:an. Spännande. Kalle har lite stress bara för han har absolut ingen aning om vilken gymnasielinje han ska välja.
 
Grannarna går  tillbaka till sina jobb och det börjar bli lite kallare och mörkare på kvällarna
Vissa träd börjar tappa bladen och skifta färger
 
Snart höst alltså.
 
Max & Sandra åker om en vecka till Alanya i 2 veckor. Härligt.
 
Nu ska jag duscha, handla frukost  till Ungdomarna och sen åka mot FT
 
    Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Usch, hoppas huvudvärken går över!

Jag hade världens ångest inför att börja nian och välja gymnasielinje, så mycket att tänka på.. Men det löser sig alltid i slutändan! :) Kul att gå i nian och vara äldst i skolan i alla fall ;) hahaha!

Vi höööörs! Kraaaaam!

Svar: sant!!!!
Maria Höglund

2013-08-12 @ 14:41:50
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Annica

Massa skoj på g :)

2013-08-12 @ 23:02:40
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0