Jag & Kalle och lite annat

 
Jag och Kalle ska ta sista promenaden med hundarna snart
    Mysigt
 
Jag tror Kalle ska gå till skolan i morgon, hans infektion på läpp och öga har lagt sig.
 
 
I morgon kommer min fina Inger hit på mys & lunch och ev lite fika (det där läste ni inte)
 
Nu kan jag ju inte längre skriva att jag har varit utan i ..... dar  Bla Bla Bla  utan godis och kaffebröd mm för jag åt ju vaniljgiffel häromdagen.
 
Men godis har jag inte proppat i munnen. Bra Maria va duktig jag är ....
 
Men helt ärligt så är jag så jäkla sugen på en riktig svulla kväll med chips & dipp och massa choklad och bullar.
 Gaaaah va svårt det är att inte vara sugen !!!!!
 
 På Fredag är det vägning nummer 4:a
 
Här är en reminder:
 
vecka 1= - 0,5
vecka 2 = - 1,3
vecka 3 = - 0.8
 
Totalt`= 2,6 kg
 
    
 
    Jag har en lång väg kvar men inget stress.
 
Den 13:e April åker jag kryssning med tjejerna och det är 9 veckor kvar och jag skulle vilja tappa minst 5 kg till dess.
 
Men som sagt så bantar jag inte och det blir bara små små resultat.
 
 Förlåt att jag tråkar ut er med detta  viktskit men jag peppar mig själv helt enkelt.
 
    God Natt vänner / IA
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Du är sjuuuukt duktigt som kan stå emot att äta godsaker! Jag skulle vilja kunna stå emot för mina tänders skull, men kan bara inte.. haha...

Kraamar!

2013-02-07 @ 19:45:59
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0