Lägesrapport.

Fortfarande hängig, trodde det kanske skulle vända efter jag vilat ett tag men icke. Det börjar klia lite i halsen och jag har väldans ont i kroppen.
 
Tror inte jag kommer undan....
Men jag har iallfall klarat mig i Jul & Nyår.
 
Det e såklart det ska hända då jag ska göra nott skojsigt i morgon men det finns tabletter som häver det ett tag.
Måste kolla bio och tompa i morgon. Sune blir hos syrran under bion.
 
Jag har även blivit bjuden till Kricka & Annette i helgen och hem till Shiyona & Reine men måste nog tacka nej till båda.
 
kollat 2 filmer i kväll och nu ligger jag och småtittar på Indiana Jones.
 
Har inget vettigt att skriva om egentligen / Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Indiana Jones är bra filmer! :)

2013-01-03 @ 21:53:45
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0