Alla drar..

 
I dag ringde Kalles kompis Linus och frågade om Kalle och alla andra grabbar ville haka med till Utö över helgen.
Självklart ville Kalle det..
Linus fam hyr ett hus på Utö året om,  så det här är nog inte sista resan för Kalle dit ut.
Linus föräldrar kommer ut sent på Fredag kvällen  till killarna men grabbarna skulle få ett eget hus att bo i.
 
Jag har plockat fram Kalles packning men jag måste köpa lite snarr och läsk som han ska ha med ut på båten.
Kalle ska åka runt 2 tiden i morgon.
 
Vi andra åker ju till Katrineholm och Flen i helgen så alla drar iväg hemifrån..
 
 
 
       Min packning men då är  2 påsar mammas saker.
 
 Nu ska jag fortsätta här hemma. Ha en fin kväll
     IA
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Snygg resväska!!

Hoppas alla ni får det bra på era olika ställen!

Kraaam!

2013-07-11 @ 21:55:46
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det blev en hel del grejor! :)

2013-07-12 @ 03:36:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0