App

 
Asså Appen Mirror.
 
Hur rolig är inte den.
Jag är barnsligt förtjust i den och det kommer ni märka. Jag kan fan skratta ihjäl mig..
Det började med att Max spelade in en video som var så rolig och sen spelade Sandra & Max in massa videos med olika ansikten och olika röster.
Det är som att vara i skrattkammaren.
 
I går när Max var här så spelade jag och han in en test video som jag har lagt ut i tidigare inlägg och i morse så snackade jag in en snabb... HAHAHAH
Om ni tycker det är barnsligt eller trist så hoppa bara över inlägget...
 
I natt hade jag en helvetes natt . jag gick och la mig 23 men somnade 03.30
Men som tur va så hade jag appen att skratta åt.
 
Nu ska jag strax åka mot Barkaby och sen till Tyresö.
 
      Ha det / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0