Morgon rutiner.

 
På morgonen när jag vaknar så har jag lite rutiner.
 
Jag börjar med att ta min medicin (concerta) sen ger jag sune frächt vatten & mat och efter det så sätter jag mig med datan i knät och kollar igenom mina favoritsidor och FB.
 
Det brukar ta ca 30 min för mig att gå igenom allt och vakna till.
 
Efter det så plockar jag lite i lgh + bäddar sängen och vidare in i duschen och ut med sune om han inte följer med mig till jobbet såklart.
 
I morse så la min vän ut en video på ett barn som vart misshandlat ( videon är från USA där föräldrarna har valt att visa videon när deras barnvakt misshandlar deras barn) barnet är skuggat...Dom gör det för att varna andra föräldrar. , det var nog det värsta jag har sett.
Det var så illa att jag inte kunde se klart videon. Jag bara stortjöt och vart så illa till mods. Riktigt riktigt hemskt.
 
Eftersom jag inte klarade av att se klart den så vet jag inte vilket straff hon fick men jag hoppas på att någon tar livet av henne i fängelset.....
 
Nu har jag en stor klump i magen....
 
Nu är jag klar med min morgontid på datan så nu är det dags att ta dagen / Tjo Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Rutiner är viktigt på morgonen tycker jag! Tyvärr är det svårt att få det då jag har varannanveckas-schema... sena respektive tidiga veckor.

Hur mycket concerta tar du eller vad man säger? Jag har sääkert frågar tidigare, men kommer inte ihåg.. haha

Kraamar!

2013-03-13 @ 19:26:46
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0