Nails.

 
                       Usch Usch
 
  Vad tycker ni om mina torra prinskorvar.
      Dom måste få sig ett upplyft.
 
I morgon ska min Inka fixa ordning dom....
Vilken glitterfärg jag ska ta har jag inte bestämt än
 
  Det lutar åt lila eller mörk rosa.
 
                      
Jag tvättar just nu  och jag är lite kaos i huvudet,  som jag sa igår så är det saker som hela tiden ligger oklart och ogjort, sånt  stör mig.
 Det är saker jag oroar mig för hela tiden. Jag måste sluta tänka så jävla mycket. Livet kan tydligen inte vara felfritt och perfekt. och då menar jag inte perfekt perfekt utan det man har rätt till och det man har gjort sig förtjänt av tycker jag iallfall ska flyta på.
Hoppas mina mörka tankar lämnar mig snart...
 
            Annars ser jag fram emot i morgon och på Lördag då mamma kommer / Love IA
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Då får vi se bilder sen på resultatet :)

2013-03-06 @ 17:58:29
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0