Barndomskompis

 
En vän som alltid finns för mig och jag för henne är min kompis Renee
 
Vi har känt varann sen vi var små och vi vet ALLT om varann och vi har gjort dom mest sjuka sakerna tillsammans.
Alltid skoj med henne.
På senare år så ses vi inte jätte ofta men det behövs liksom inte för vi ställer inga krav på varann. Vi bara finns där.
 
Vi bor inte jättelångt ifrån varann heller så vi sa att vi måste skärpa oss med det.
Hon bor i Västerhaninge och jag i BB.
 
Vi bor kanske 40 min från varann.
Men hon har sitt liv och jag har mitt.
 
Vi har barn i samma ålder och jag älskar denna lilla snärta.
Vi ska göra lite skoj ihop i sommar på hennes semester.
 
Idag shoppade vi lite och åt en lättare lunch ihop.
                         Mysigt.
 
 Renee.
                      Hon ville inte vara med på kort ! HAHAHA
 
 
                   Shopping
 
Bilder kommer senare / Love Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0