Trött men glad.

 
Jag är ju inte på topp men det var inget som hindrade mig att hejja på Sverige igår.
 
Herregud vilken bra match
5-1 och VM guld.
 
Jag är  superglad. Sweitchz  spelade oxo jättebra.. värdiga silvermedaljörer.
 
 
  VM middag/ kasslergratäng med god sallad
  Efterätt / Marrängswich
 
 
       Mumma
 
 
   En väldigt Happy kille.
 
  Ha en fin Måndag:
 
Till Anoym:
Ingen fara du får gärna bli personlig. Jag har ett perfekt blodtryck men jag har en influensa på G tror jag.
Kram till dig....

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Matchen igåg var suverän!
Goood mat!

Krya på dig! Inte kul att vara sjuk när det är så fint väder...

Kraaamisar!

2013-05-20 @ 19:19:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0