1243 gånger.

 
           Allvarligt
 
I går på buss 807 så satt det ett par ca  2 stolar framför mig .
Killen sitter som man ska i sitt säte
Tjejen sitter på kanten på sitt säte vänt mot killen och bara stirrar
stirrar & stirrar
sen
Pussar och pussar
och med ett sånt där jäkla smackande
Puss puss puss puss
Allvarligt
Sen sticker killen ut sin tunga och hon sitter typ och pussar på den.
Sen stirrar hon och stirrar
 
Sen puss smack smack
Hon måste ha fått fett med nackspärr som hon satt vänd mot honom
Smack Smack
Jag överdriver inte, fett störande.... Äckligt värre. Usch
HAHAHAHAHAH Idiot tjej
 
Om jag hade vart hennes snubbe så hade jag bett henne sluta för hon var så jäkla på & stirrig & pussig
Vem som helst skulle bli obekväm.
 
     Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahahahha fyyyfan!

2013-09-21 @ 14:51:47
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0