6.8 km

 
Började morgonen med FT sen tog vi en rask promenad på 6,8 km
Vi var förbi CRT Zoo och köpte hundmat till sune, Lamm & Ris. Han älskar maten.
 
Nu har vi gjort min berömda superstarka grönsaks soppa
Massa mörötter, massa lök och massa purjolök. Massa starka kryddor & vitlök
Krossade tomater och grönsaksbuljong.
 
                                    Mumma.
 
               
 
 Klockan 18 ska jag på föräldramöte i Kalles skola ang. Gymnasiet
Spännande men jag hatar att gå på möte på kvällen, Klockan 18.00 har man precis landat som en
trött köttbulle i soffan....
 
2 filmer kvar att se så jag ska kolla en i kväll, dom ska lämnas i morgon.
Killarna ska kolla derbyt mellan AIK &  DJURGÅRDEN/ Blääää va trist.
 
 
              Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det var en rejäl promenad! :) Ha en fin kväll!

Svar: desammaKram
Maria Höglund

2013-09-26 @ 17:46:04
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Gott det ser uuuut!

6,7 km, bra jobbat!

Hahah vilket lag hejar dom på? ;)

Kraaaaaaaamar

Svar: Djurgården
Maria Höglund

2013-09-26 @ 20:17:02
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0