Hej alla fina

 
Hej
 
Jag är hemma igen.
 
Det vart alltså en spontan resa till Turkiet.
 
Jag hade semester mellan den 26-3/9 och hade inga planer , men för ett tag sen bestämde vi oss för att dra ner till Alanya och Turkiet för att överraska Max & Sandra som var på hotell Club Sidar i 15 dagar.
Dom åkte den 19/8 och vi bokade så vi hamnade på samma hotell som dom måndagen efter.
 
Dom visste ingenting att vi skulle komma så därför har jag inte sagt det till någon eller skrivit det på FB eller bloggen för dom läser dom 2 och jag ville inte heller att någon skulle försäga sig att vi skulle komma ner- därav tystnaden....
 
Det vart succé. Ni skulle ha sett deras reaktion när Kalle hoppade i poolen och gjorde bomben framför dom. Max & Sandra bara skrek och vi kramades.
 
Vi hade tur att dom var där när vi kom....
 
Alla runt poolen bara stirrade och undrade var vi var för dårar.
 
 
 Även Max & Sandras kompisar PK och Linus(vira) var där nere , dom kom 2 dagar innan oss så vi har hängt med allihopa och har haft det skit nice förutom på slutet då flera vart sjuka men det tar jag senare.
 

 
                          På flyget ner
 
 
 
    Köpte ett parfym set till mig på Arlanda från VS
 
 
   Från vår balkong på hotellet. Lägenheten var super och jag gillade hotellet.
 
      Kalle                       Max                                   Sandra
 
    Här är första kvällen när vi kom  ner. Vi var framme vid 16.30 tiden och det var 43 grader
   Poolen hade öppet till 22 på kvällarna.
 
Varmaste dagen hade vi 48 grader.
 
 Jag kommer berätta massa senare men nu är jag tillbaka.
 
 Kram Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Spontant blir nästan alltid bäst har jag lärt mig!

Oj, 48 grader... Då kan man snacka om värme haha!

2013-09-03 @ 19:48:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0