Lådnaön

 
Lådnaön hette ön vi ankra på under natten till Söndagen.
 
Jag sov bra i båten men va hela tiden nojig för kiss & nr 2
Vi var ju tvungna att gå i land om det skulle utföras.
 
Jag och Sussi tog sista pisset kl. 23.30 och sen var det Natt Natt
Jag vaknade klockan 6.30 första gången lite smått nödig men somnade om till 7.30. Då låg jag och stirrade på Sussi i en kvart innan jag killade henne lite på armen och frågade om hon ville hoppa i land med mig och det ville hon såklart. Gullgumman,,
 
      Morgonen var helt underbar på ön.
 
Strålande sol och varmt redan på morgon kvisten. Vi åt frukost i båten och solade några timmar innan vi tog båten till brorsan i Vaxholm för kalaset för Saga (min andra brorsdotter) Hon har fyllt 17 år.
 
                       Här kommer bildbomb från Söndagen :
 
 
 
    Här ligger jag och väntar på att Sussi ska vakna
 
 
   Här har brorsan vaknat och öppnat upp kapellet. Hur mysigt som helst
 

   Toapappret e redo var alla morgon pinkningar
 

                            Min bror är lite morgontrött
 
 
                                                             Dags för frukost
 
 
                                         Bad
 
 
                                                               Lite morgon snarr
 
 
                            Diskdags
 
 
                         En gudomlig dag
 
 
                      Här åker flytvästen på för färd mot brorsan & Saga
 
 
 
 
 
 
                            Nu är vi strax framme, Här framme är Vaxholms kapellet
 
 
                               Tuva fixar alla rep innan vi ska angöra bryggan
 
 
 
                            Brorsan har sin brygga precis nedanför sitt hus. Nära & bra
 
 
                           Här har vi kommit hem och Tuva visar sin fina kanin.
 
 
 Mer bilder från Kalaset kommer senare
 
Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha jag skulle aldrig våga sova i en egen båt! Lääskigt haha ;)Men jag kan tänka mig att det är riktigt najs att vakna upp på vattnet med strålande sol!

Fina bilder!

KRaaaam!

Svar: Tack gummanLove Maria
Maria Höglund

2013-09-10 @ 19:22:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0