Hos Kia

I går lördag var det dags för kias årliga kräftskiva 
Jag missade den förra året 

Så himla skoj att få vara där och så himla kul att träffa miorna igen
3xmia , Marie  Och Anders ❤️

Det var det också skoj att mamma och Ludde följde med, 
Det var totalt 4 hundar där, från att vi kom kl 2 till 22.30 när vi åkte så sov inte hundarna ( 8,1/2 Tim)
Dom Tvärdog i bilen hem på kvällen 

Här kommer några bilder från kvällen 



     På bussen till Värmdö 






      Fina Anders 


           Sessan 







            Me






         Underbara tjejer 
   Mia               Mia                  Marie 




       Kia i fina röda klänningen 





            Kia , Mia och Rickard 
      ( Kia & Rickard var värdparet)
          Tack för en trevlig kväll👍❤️





 När vi åt så vilade hundarna 10 min
   Sune och Ludde nära varann



    Min snälla älskling åkte ut och hämta oss, å va det var skönt att få åka bil hem
Annars hade det tagit oss 2.40 med kommunala medel 

 Hundarna kurade ihop sig i en hög i bilen och somna bums
Dom har sovit som stockar i natt

      Nu har mamma åkt hem igen och jag bara slappar 

     Ha en fin söndag // Maria 💜💜🍰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0