Lövbiff

I dag åt vi Kalles favorit middag
Lövbiff, strips och Bea/vitlöksmör
 
Så himla gott, jag var inte speciellt hungrig efter Taco bar men det var en mysig middag med alla mina älskade
 
 
 Min kompis Marie ringde mig precis och ville ha ett bra recept på smörgåstårta till Jannes kalas
men är det något jag aldrig har gjort så är det smörgåstårta.
Jag är inte jätteförtjust i ST men jag känner 2 tjejer som jag vet gör godaste ST ever och det är min svägerska Jeanette och Kia.......
Deras tårtor är så goda.
 
Nu ska vi ha film kväll / Ha det finast
Maria
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Även om det är tidigt - men en lövbiff är aldrig fel! :)

2014-01-18 @ 06:08:51
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0