positivt

 
Asså med facit i hand så är jag  så glad för att vi bytte soffa..... Trotts allt strul.
 
Man sitter mycket skönare i den här soffan och det är mer sittplatser. (trodde inte den förra  kunde slå någon annan soffa)
 
Jag älskar den faktiskt.
 
Nu måste jag bara ändra på en del saker här hemma eftersom denna soffa är enorm och tar upp nästa hela vardagsrummet.
 
Det som ska ändras är:
 
Tv:n måste centreras mer i rummet så den hamnar framför 3:an
Lite tavlor ska plockas bort
Tiger tavlan ska hamna till höger om soffan och ovanför soffan ska jag ha en stor klocka.
 
Kristall lampan som satt över matbordet i vardagsrummet skall tas ner nu när inte bordet finns kvar, den lampan byter ut rislampan i hallen.
 
alla högtalare till ljud systemet  måste ändras om så det hamnar rätt bakom soffan.
 
    HAHAHA
Min kille sa häromdagen, Det känns som om du aldrig blir klar här hemma,
alltid massa projekt ....
Nu ska allt detta ändras oxo
Stackarn som alltid måste skruva och borra när jag får för mig saker.
 
                   Puss på er alla / Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0