Lättare mat

 
    I dag körde alla olika mat. Jag åt lax, en åt korv med bröd  och nästa åt bacon omelett.
 
 
                                                         Så god.
 
Jag är en glad mamma, Max har bara jobbat på sitt jobb i 2 månader och gått från timanställd till månadsanställd
Det är inte många ungdomar som får månadslön nu för tiden.
Inte vuxna heller för den delen.
Men jag är glad för Max skull och det är alltid tryggare på nått sätt och bra när man söker Lgh mm.
 
 Nu ska jag läsa lite bloggar och besöka fejjan.
 I morgon har jag massa att göra
 
                        God Natt / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad mums detta allting var. Jaså du har fejsan
Då får du gå med min blogg grupp

Kaffehörnans Blogghörna

kram

Svar: Ska jag göra
Kram 💗
Maria Höglund

2014-03-22 @ 22:02:37
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Haha vilka valmöjligheter! :D
Jättekul för Max!

Kraaam

2014-03-23 @ 22:50:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0