Altan

 
Nu på em. hade jag förvaltaren från Akelius och en firma här som ska göra om våra uteplatser, Hela altan delen ska bytas inkl. golv och staketet jag köpte förra sommaren måste bort,  What ?
 
Det på 1.20 måste bort för de ska sätta nytt staket så alla som har uteplatser får likadana staket
Enhetligt som det så fint heter.
Jag sa till henne att tänka på höjden, om dom bara sätter 90 cm eller 1 meter så kommer folk inkl. mig höja på ett eller annat sätt pga. barn, tjuvar och hundar.
 
Häromdagen vart en granne av med sin barnvagn.  hon hade ett lågt staket.
De bara kliver över skiten och snor åt sig saker.
Jag vill inte bli av med lyktor, Grill och gräsklippare och på vinter halv året använder jag altan platsen för dricka , hundmat mm.
 
Förvaltaren skulle tänka på det jag sagt och skulle räkna på priset, För min del kan hon räkna hur mycket hon vill men jag ska ha minst 1,10
 
Jag frågade när allt skulle starta men jag fick inget direkt svar men typ snart Hoppas dom inte kör igång nu när jag är borta för jag måste ju plocka bort massa saker och jag vill prata med dom om alla mina rosbuskar och min rododendron buske.
Ja Ja, Bir skitbra när allt bir klart. Fräscht & nytt
Hoppas dom är klara i slutet av Maj då mina arbetskompisar kommer hit och samma helg kommer mamma och bor hos mig några dagar. Vore synd om altan är en byggplats då men med min otur så blir det väl så...
 
    Längtar tills allt e klart.
     Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica, systeryster

Åh kommer mammi :))))

Svar: Yes, samma helg som saga sover här och mässan är i Årsta slott
Maria Höglund

2014-05-05 @ 18:06:18
Postat av: Annica, systeryster

Jaha ska ni gå på den tillsammans då eller? Ni får nog mysigt. Jag hade ingen aning om att hon skulle till dig.

Svar: Lite svårt att veta eftersom vi bestämde det i går
Ja vi tänkte gå
Du skrev ju att du också ville gå

Tror vi går på söndagen om du vill me

Kram
Maria Höglund

2014-05-05 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0