Söndag 26/4

Hej
Vilken lat söndag.
Gjort så lite som möjligt, Jag till och med somnade ute på balkongen i soffan.
Vi har haft goa vänner över på fika och jag planterade blommor i mina  2 nya blomlådor ,  nu är det komplett
 
Min helg har varit grym och självklart var Alesso den största händelsen.
Här kommer 3 bilder till från igår, Nu ska jag kissa Sune och ta en skön kvällsdusch och krypa ner i rena lakan.
 
  
 
 
       
                                         GOD NATT BLOGGVÄNNER // MARIA
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad kul att få se foton från spelningen:)

Jag skulle också behöva sätta lite blommor på balkongen, men jag tänkte att jag gör det när jag kommer hem från Kreta istället. Vill ju inte förstöra dem för att jag inte kan vattna dem:P

Svar: Nice med Kreta

Kram kram
Maria Höglund

2015-04-27 @ 14:06:06
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0