Grattis Max & Sandra

 
I dag för 1 år sen förlovades sig Max & Sandra i Alanya /Turkiet
dom valde också att förlova sig med en tatuering som mig & H
 
                  Max & Sandra firar 10 år detta år
 

                       Så här skrev Max till Sandra i dag:
 
Min andra halva, det finns inga ord för att beskriva hur glad jag är att jag träffade dig för 10 år sedan. Du betyder allt för mig och med dig vill jag leva mitt liv. Jag älskar dig, mitt hjärta.
31.08.14  @maxhoglund   Förlovning.
 
Grattis till er 2 / Mamma / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Sååå häftigt och imponerande att kunna hålla ihop så länge i ung ålder! 😊

2015-09-01 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0