3:e advent

         Hej
 
Jag har haft världens lataste  Söndag
Inte gjort kungens skit.
Jag går fortfarande i pyjamas och tofflor. Annicka har haft Sune sen klockan 13.30 väldigt skönt att slippa några promenader ibland.
Tack Annicka..
 
Vad händer i veckan da ?
Massa att göra både på jobb och privat. Känner mig lite små stressad men det kommer gå fint...
läkaren på Tisdag
Decemberfika på jobbet på Tisdag
jobba med min brukare på Torsdag em.
Planeringsdag på jobbet Fredag
Jul mys hos barnens farmor & farfar på Lördagen
försöka jul handla maten på söndag
 
Vi har inte köpt mycket julklappar så det är ju klart, våran julklapps budget slutade på 2000 kr i år.
 
Nu ska jag göra klart i tvättstugan och sen ta en dusch.
Ny jobb vecka i morgon // Maria
 
              Puss & kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Du har också en rolig vecka att se fram emot ser jag. Och nästa vecka är det äntligen JUL <3
Ha en fin måndag nu! Kram /therese

Svar: Desamma ❤️
Maria Höglund

2015-12-14 @ 13:38:36
URL: http://misstess.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0