Kalas

Vi har haft en jätte mysig kväll med nära & kära
Jag gjorde en stor kastrull med en pasta sås på lövbiff och penne pasta för de som var hungriga
Lite öl & dricka 
I kväll valde alla läsk så ölen åkte tillbaka in i kylen 👍
Sen vart det såklart fika och tårta 

Tack alla som var här och firade gammel gubben


   Lövbiff pasta med penne och sallad 


                  Middagen 


                   Fika 













                 Bästa gänget 

H önskade sig bara pengar till golf prylar ,,,, det fick han oxo men jag ville gärna ge en pryl också så jag och Kalle köpte 2 tröjor åt honom
En Ralf Laurent golf piké tröja i mossgrön
Bilden ger en helt fel färg pga blixten 


            Mörk mossgrön

 Sen köpte jag en snygg coolt t- shirt på the industry 



     Nu är jag en trött tjej 💤💤

 PS, i kväll går mina tankar till Kia och thea 
Hoppas allt blir bra snart / puss på er ❤️


Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Vad trevligt! :)

2015-02-21 @ 09:12:00
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Robex Lundgren

fint

Svar: Tackar ❤️
Maria Höglund

2015-02-24 @ 10:35:39
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0