Hemlig fest

Den 24/1 ska vi ju på en hemlig fest
Jag kan inte avslöja än vart det blir och allt som ska hända för det är en överraskningsfest
men skoj blir det.
(det är inte i sthlm)
 
                   MASSA roliga människor och DJ + Liveband
 
 
   Bandet:            på deras spelning lista står det så här
 
                   24e @ Undercover Show
 
 
  Ska bli apkul,
Jag och älsklingen + 2 andra par ska bo på vandrahem i närheten av festlokalen.
bara festprissar på den här festen........Alla gäster sover nog över på olika ställen, vandrahemmet, BB och hotell + hemma hos värdparet. Just nu är vi ca 40 st. som kommer.
 
Just Nu:
Jag kan inte sova, funderar på massa kommande saker som både gör mig lite orolig och glad
det är därför jag bloggar 00.22 när jag borde sova.
Tok fia
God Natt alla fina.
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad skojigt med med överraskningsfest!!
Nej vi har inte kommit på vart vi ska resa ännu haha. Finns ju miljarder ställen att åka till, men det lutar åt en weekendresa nu i slutet av januari!! ;))))
Hoppas du kan sova nu.Natti Natti
Kram,

2015-01-12 @ 00:47:36
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Annica

Åh det låter superkul och spännande. Och vi får rå om Sune när ni är borta :) Jippie. Kram kram

Svar: Aaaaa kram
Ses på fredag p
Maria Höglund

2015-01-12 @ 18:15:49
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Åååh vad roligt det låter! :) Det kommer säkert blir suuuperskoj!

2015-01-12 @ 20:13:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0