Båttur

 
              Stop nummer 3)                Nedanför slottet stod båten m/s vindhem 
 
 
Båten skulle precis lämna kajen för en tur ut på 2 timmar så jag hoppade på
Hur mysigt som helst 
 


                                    Jag tog en stol och satt i solen hela resan 

                                                            Slottet 
 

                                                                  Grandhotell 
 
 
                                       Fina kryssningsfartyg i Sthlm i dag
 

                    Gröna Lund, undrar hur  många år sen jag var där, tycker det är alldeles för dyrt. 
 

                                                              Wasa museet 
 


                                                                     Nacka 
 

                                                       Lämnar Sthlm bakom oss 
 





                                                         Skurusundet 
 

                                    Folk bor så otroligt vackert vid skurubron 
 

                                                                  Storskär 
 

                                          Skurubron
 
Här tog tyvärr mitt batteri slut så jag kunde inte fota mer
Missade massa vackra bilder 
Mitt nästa utflyktsmål ska bli Fjäderholmarna har jag bestämt
 
                         //  love Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Skoj med en liten båttur! Fina bilder! Tur med vädret också! :)


Svar: A det var underbart
Maria Höglund

2015-07-25 @ 17:57:52
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0