Bra & dåligt.

 
      Tjo
 
En bra men blåsig dag, jag höll på att blåsa bort.....
I dag hade vi fin besök på jobbet, Annicka B var där på ett ärende. Vi tog en snabb fika.
Annars da?
Jag är så sjuk trött. Fattar inte vad det är. Har 0 energi... Är glad pga. av solen men jag önskar mer ork. det har varit rätt mycket sista veckorna så i helgen ska jag försöka att inte göra ett skit men den som lever får se....
 
 
Kalle fick ett tråkigt besked idag, en tjejkompis till honom som han känt sen 3:an har dött, hon har tagit livet av sig. Den söta tjejen var hemma hos oss hela nyårsafton. Kalle är nog lite ledsen och chockad, han säger att han inte är ledsen , han säger  att han mer är chockad över att han aldrig mer kommer få se henne ... Men jag har sagt att jag finns här om han vill prata om det,
Han har ring både mig & pappa idag och pratat med Sandra om det idag så han har nog behov av att prata om det...
sorgligt att så många ungdomar mår dåligt dag.......  R.I.P söta tjej...  Bar 17 år.
 
  //  Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Usch, usch, usch...

2015-03-11 @ 21:21:34
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0