Renee

I går träffade jag min Renee
Vi träffades kl 15 och skiljdes runt 22 tiden
Gud va vi babbla 
 
Vi åt mat och prata massa minnen, vi pratade om våra familjer, våra gubbar, 
Jag var med den dagen för 29 år sen när Renee träffade Bob
Det var på bio rigoletto på Kungsgatan  
Den 4/4 för 29 år sen och i dag är dom gifta 
Vi pratade allt sjukt vi gjort ihop 
Ja herregud vad vi gjort saker ihop 
 

          Min mat ( var sådär) 
 

                  Renees mat 


                                                       Go    Tjejen      ❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fan vad kul med sån lång vänskap! Det vill jag också uppleva!

Kraaam

Svar: den kommer du och Johanna kanske ha . Kram maria
Maria Höglund

2015-03-20 @ 17:47:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0