Störande som fan

Asså mina jäkla grannar, dom har inte hajat det där med flerfamiljshus 
Dom går med klackar inne, spelar musik, skriker, bråkar , skrattar och festar , drar möbler i golvet mm 
Listan kan göras lång 
Och nu har dom jävlarna satt Ut en facking tingelingare på balkongen 
Ni vet en sån där som plingar när det är lite vind 
Typ en drömfångare fast i metall 
Suck
Undra om jag ska ta en luftpistol och skjuta ner skiten 
Nä da 
Men jag måste lägga en lapp i deras låda och be dom ta bort bort skiten
Fett störande
Hela dom är störande 
😒

  Ja ja välkomna till klagomuren 

   // love Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Alltså jag känner preciiis igen mig! Tack och lov har dom ovan ingen grej på balkongen som plingar, men dom går med klackar inne, dammsuger dygnet runt, drar i lådor, unge som skriker, osv. Och nu har vi sett att kvinnan ska ha ett till barn. Kuuul år vi har framför oss hahah...
Usch alltså.


Svar: Ä fy fan 😡😡😡
Maria Höglund

2015-03-17 @ 20:32:27
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0