24/5 & tankar

Snart är Maj oxo slut, det har inte ens närmats sig sommar än. Fortfarande kalla kvällar/nätter och blåsigt.
Längtan efter en utomlandsresa har inte varit större.
Jag vill vila, sola, lata mig och bli uppassad.....
 
I dag är det Söndag och ny arbetsvecka i morgon.
Eftersom jag jobbade i går med KP uppdrag och lite FT saker och ska till FT nu så känns helgen väldigt kort.
Jag längtar verkligen efter semester, typ ha en vecka på raken vore lyx.
 
Jag minns inte ens när jag hade typ 3-4 veckors semester på raken sist, kanske 8-10 år sen....
Det är mycket nya planer med jobb, eventuellt ska jag börja jobba lite nätter... återkommer när jag vet mer.
 
I dag ska jag som sagt till Jobbet, jag har varit och handlat frukost till FT nu när Ica öppnade kl. 8. Om några timmar  ska jag möta upp min bror och hjälpa han & Sussi med en kyl & frys som står på FT, dom behöver den till Sagas student Bla. (tack för det Kia)
 
                               Söta Kalle
 
    Ja Ja vi hörs senare förmodligen // Maria
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, var håller sommaren hus egentligen??

2015-05-24 @ 09:15:11
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0