Vilken jävla dag

Hey
Kom precis hem från stan...
är helt slut i pallet
Jag har haft en helt hysterisk dag !
 
För typ första gången i mitt liv har jag försovit mig, det har  aldrig hänt.
Jag vaknar alltid självmant mellan 5.30 och 6.30
Men i morse vaknade jag och kände att något var helt galet....
What ? klockan var 8.10
Men för i hela helvetet, hela dan vart förstörd och kalle kom försent till skolan, Jag blir fan orolig.......
hur i helvete kan man sova till 8, det händer inte ens om jag festar hårt.
 
vid 14 tiden åkte jag till V-H och hämtade min brukare, vi skulle in till stan men självklart vart det spårfel så det vart ersättningsbuss mellan V-H och Jordbro, Där vart det kaos vid bussarna och jag fick spelet på massa ungdomar.
Så nu har min brukare sett min galna svarta sida.
 
Det vart tumult när alla skulle på bussen och min brukare hatar att åka buss och han har 2 diagnoser som gör att han får panik,  
När alla skulle på så sprang alla jävla ungdomar bara rakt på så jag vart så arg....  Det svartnade för mig,
jag skrek allt vad jag kunde .......
MEN FÖR I HELVETE ERA JÄVLA SNORUNGAR, TA DET LUNGT OCH SÅ DROG JAG BARA TAG I DE JAG FICK TAG PÅ OCH DROG DOM UT UR BUSSJÄVELN,
JA JA, DET VART LUNGT I ALLFALL. JAG KUNDE JU TYCKA ATT BUSSCHAUFFÖREN SKULLE GJORT NÅGOT.
Nu är min röst och hals helt fuck upp efter den falsetten. Jag bad om ursäkt till min brukare att jag vart så jävla arg men han sa bara att det jag gjorde var bra 
 
sen har det vart världskrig här hemma nu på kvällen med våra äckliga grannar, deras jävla barnbarn och fört liv sen klockan 2 i dag enligt alla som varit hemma på em. så H smällde sopborsten på deras balkong igen
Då kom 3 st. från deras familj ner och sa att dom skulle ringa polisen för att vi skrämmer deras barn ...
Men för i helvete....... H vart galen och bad dom dra åt helvete och drog igen dörren.....
I morgon ska jag ringa förvaltare, nu får det vara nog med deras jävla damp unge.
Grejen är att dom som bodde över oss förut hade 3 barn och vi hade aldrig några problem med dom så det är skillnad på barn och barn läs (odjur)
 
     Nu orkar jag inte skriva mer om min dag, dags att tömma diskmaskinen och få något i magen
           Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Heeelt rätt att säga åt dom! Hoppas ungdomarna lärde sig något!

Och hoppas det går bra angående grannarna! Finns inget värre än sånna idioter!

Kraaaam

Svar: Vill verkligen inte klaga på grannarna men det har pågått så länge nu
Rena rama terrorn
Kram
Maria Höglund

2015-11-06 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0