Ledsen

Hej och God Måndag förmiddag.
 
Jag är lite ledsen och nere just nu, det är lite mycket runt omkring och det har det varit jobbigt sen Januari typ med massa skit problem  och i går vart jag osams med H oxo.
Fett arg och ledsen just nu fast egentligen på en skit bagatell.
 
Jag blir så lack när man får skit för allt jag gör för ALLA hela tiden så jag känner bara att NU SKITER JAG I ALLT och ALLA.......
 
Vi är väldigt sällan osams men jag tror att vi båda är less på massa saker och nu rann bägaren över och jag har tappat sugen för ALLT... PÅ RIKTIGT.......
Infekterat.
 
 
Ensam är stark heter det, detta är en känsla som säkert går över snart men just nu så känns det Bläääää !!
 
Sen har jag burit 8 vinterdäck + fälgar i helgen så jag har fått en muskel inflammation i vänster  arm så jag kan inte göra normala saker som att borsta håret eller knäppa Bh:n eller hålla Sune i på vänster sida (som jag alltid gör) men men vad är en bal på slottet ???
 
Det är fler som undrar angående min vän P , har hon hört av sig eller visat livstecken ???? Svar NEJ.
 
    Hoppas ni får en fin Måndag, Jag själv ska jobba 13-18.30 ca
 
                             // Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina Maria!😉 Jag skickar över lite styrkekramar till dig! Hoppas allt känns bättre snart och att Pamela hör av sig!💝 Kram Jossan

Svar: Tack gumman
Maria Höglund

2016-04-25 @ 12:18:22
Postat av: Beatrice

Skickar också massa kramar och håller tummarna för att allt ordnar upp sig snarast!

Svar: Tack Beatrice
Maria Höglund

2016-04-25 @ 15:48:01
Postat av: Therese

Usch då! Hoppas det blir bättre snart. Hatar att vara osams med någon man älskar men sånt är livet. Ni är snart sams igen❤️
Hoppas du får en fin måndagskväll iaf. Kram

Svar: Kran
Maria Höglund

2016-04-25 @ 21:34:31
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Annica

Men blä. Styrkekramar i massor. Jag finns här om du vill komna hemifrån en stund. Kram ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Kram
Maria Höglund

2016-04-25 @ 22:09:46
Postat av: Tina

Hoppas allt löser sig till det bästa för er❤️ Kram!

Svar: Tackar ❤️
Maria Höglund

2016-04-26 @ 09:23:00
Postat av: Medberoendee

Sååå nu har jag läst ikapp allt! Känns som jag inte hade vart inne här på typ två månader haha (men så var de bara nån vecka haha) mycket som hade hänt!
Flytt, målning, besök på sjukhuset (skönt att hon hörde av sig tillslut och hoppas det blir bra snart!), osv.

Kraaaaaam och godnatt' 😊😊

Svar: A tack , jätteskönt ❤️
Maria Höglund

2016-05-05 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0