Chill

En chill kväll , jag har tittat på reprisen av Black widows och chattat  med Max och Sandra 
         Gud vad jag saknar dom 💚💜



                   Love you 

Nu har dom En månad kvar , M&S åker  till Bali , dom Kommer få det helt underbart, skönt att dom får  vara själva och rå om varann 

    Man är ju en aning avis 😩

      Planer i helgen 

Lördag- hänga med H , besikta bilen mm
Söndag- Ikea med inger 

Jag känner mig skum i kroppen just nu  och lite ont i halsen, det kan bero på allt som varit , det har gjort mig helt slut😒

  Vila och nya tag // Maria 💤💤





Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt med helg nu om du inte är riktigt 100 i kroppen.
Kul med Ikea! För mig lär det dröja innan vi kommer dit igen, typ sista stället jag vill ta med lilleman på nu i förkylningstider.
Kram

Svar: sant
Maria Höglund

2016-02-27 @ 00:00:00
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0