2 ordspråk


Det som göms i snö kommer upp i tö

Asså återigen så blir jag så jävla trött på alla hundägare som inte kan plocka upp efter sina hundar
Fy fan va bajs det var ute i dag när snön smälte bort

Jag kan förstå om man skiter i att ta upp skiten i skogen eller långt in i buskarna,   men hela jävla gångvägarna är fulla med skit , det är så mycket skit så man måste parera högarna när man promenerar, Fy fan😡😡😡😡
Tror det låg bajshögar var 30:e cm och det var på en sträcka på 7 km 
BLÄÄÄ 


Man tager vad man haver 

I kväll så körde jag kycklingfilé i ugnen, tanken från början var att vi skulle äta det tillsammans med ris & sötsur sås men så kollade jag i frysen om jag hittade några grönsaker och där låg det en öppnad gammal frysskadad påse med wok grönsaker , men jag tänkte att jag tar vad jag har så den stektes i olja och så tillsatte jag en burk bambuskott som jag hittade och rödlök ! 
Sen hällde jag på lite woksåser och strimla ner kycklingen och så hade jag helt plötsligt en kyckling wok
Skönt att ta gammalt och göra god mat av för jävlar vad gott det blev🍴🍴
Mumma 

Kan vi inte vara i Asien med barnen så får vi mecka eget Asien här hemma 





  Ser kanske inte jättegott ut men det var det 👍
                   Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Usch jag håller med om hundskiten... Dock tycker jag det sett bättre ut just här hittills än andra år!


2016-01-28 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0