Pamela , måsten, klipp och jobb

Hej på er
Vilken intensiv dag
Pulat hemma på fm
Träffat fina Pamela på dan , vi åt lunch och käkade glass och hängde på plätten en stund !
Vi pratade om ditten och datten och gjorde lite planer , vi pratade kläder och hår till kias bröllop , vi pratade gamla minne osv , hon är en kämpe 👍👍
Vi promenerade också för Pamela behöver träna en massa / tack för i dag ❤️

Efter våran date så ville Kalle att jag åkte med honom till Haninge c för klippning och ärenden 😀
Han klippte topparna !

Efter det så åkte jag till företags posten och sen till jobbet , jag skulle hjälpa en ungdom med 2 saker , göra det sista på kontoret !! Nu har jag checkat ut för 2 v semester
😀☀️😀

Jag tror jag kört i ett i 13 timmar , nu är jag dödstrött

I morgon bitti åker jag till Vaxholm , jag ska vara där över helgen
Så nu är det dags att sova 💤💤
1) Pamela ❤️❤️❤️
2) frissan 👌👏👍

// Maria


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad skönt med semester! Det förtjänar du. Men glöm inte att koppla av och inte ha så jäkla många måsten hela tiden. Det är viktigt för kropp och knopp att VILA också❤️

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2016-07-08 @ 08:16:41
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0