Samma dröm

 
Nu ska ni höra något sjukt.
 
När vi vaknade i morse säger H med tårar i ögonen att han drömt att Sune vart påkörd och att det var hemsk, han hade stor tjutit i drömmen. Han hade lagt ett stort lakan över Sune när han låg överkörd på vägen.
Hennings dröm var lite brutalare med otäckare detaljer än vad min va  och han darrade på rösten när han återberättar drömmen....
 
nu kommer det sjuka.....
 
Jag vaknar också upp ledsen och gråter för Sune blev påkörd. Jag drömmer alltså samma sak.
Det var en SAAB som backade på Sune på parkeringen, jag ser att Sune tittar upp och då kör Saaben fram och rättar till bilen och backar på Sune igen och då gick han inte att rädda.
I min dröm skriker jag och slår på bilägaren och jag springer och hämtar en handduk som jag kan lägga över Sune.
Usch ......
 
Orkar inte skriva alla detaljer men va sjukt att vi typ drömmer samma sak och att vi båda vaknar upp med en klump i magen
 
Någon som kan tyda drömmar ???
 
Jag får en känsla av att vi drömmer detta pga. all jävla otur vi har hela tiden....
typ att vad mer kan hända,    att Sune dör typ...
 
Helt stört........
 
   
   Men våran gris ligger här i soffan och slappar som vanligt
      Lämna oss aldrig lilla S...........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt vänder till det bättre för er snart :)

Svar: Tack
Maria Höglund

2016-06-11 @ 12:45:14
Postat av: Medberoendee

Jävlar vad sjukt det där...!
Ibland brukar jag googla vissa drömmar jag drömmer när jag märker att dom återkommer ofta och det är ofta att det finns nåt samband med verkligheten typ, rätt spännande ändå!


2016-06-15 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0