Valborg

I går Valborg var vi bara hemma , gjorde inte kungens skit !
jag kände mig lite deppig 😒

Jag gjorde lite nytta iallafall , jag sorterade alla mina örhängen , fattar inte hur mycket jag har förs jag går igenom allt ! Jag gav Nova en apotekspåse med örhängen och ändå har jag ca 200 örhängen kvar i lådorna 
Haha 
Örhängstorsk

  Jag städade min balkong 
Här kommer före och efter bild 


       Före / 1000 saker på balkongen 
         Inkl M&S saker som är borta nu 

                       Efter 


   Jag måste måla min vägg. Det har blivit sot från ljusen , sen måste jag köpa en till svensk flagga och hänga upp. Dom kan man aldrig få för många av 💙💛
Och så fort jag får pengar så ska jag köpa lite balkongsblonmor också 

    //   Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0