6/11

Kia och Rickard lämnade verkligen Sverige på rätt dag .
 
Fy fan va kaaaaaaaalt vi har det
Det blåser 9 s/m och snöar och det har blivit snorhalt på gångvägarna.
Det är inte lätt att hantera 2 stora hundar med detta underlag. Sune väger 41 kg och Sessan väger säkert närmare 50-55 kr, 2 starka muskelpaket, det e tur att dom lyssnar på mig...... (läs sådär) hahaha
 
Jag har plockat lite hemma i dag efter fredags festen, ställt iordning lite, pantat lite burkar, städat i kylen och tittat mycket på tv:n. En bra dag.
städningen körde H på Fredag natt när alla hade lämnat .
 
Den 18:e är det nästa fest igen men vi får se hur jag gör med den för det är ju som sagt något varje helg framöver och jag ska nog chilla med festandet fram tills vi åker på kryssningen .
 
Nu får det vara slut på söndags tugget, på återseende i morgon igen mina bloggvänner
 //  Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0