3 oktober

I morse var det kallt
Burr ☃️☃️
Höst jackan åkte fram ⛅️

Hunnit med massa i dag 🌞
Jobbat
Handlat
Målat
Gjort en stek
Kollat film
Jobbat x-tra med undersökningar
Ringt 4 viktiga samtal
Bokat tid hos veterinären etc.

Så här bor jag just nu , i sängen på golvet i vardagsrummet

Jag har målat min lamp ram , jag ska byta tyg från tigrerat till grått , det tyget var tunnare än det tigrerade så ramen lös igenom och då vart det snyggare med svart ram i stället för trä ram👍

Min middag , stek , potatis och gräddsås

Kalle är i väg och köper sig en tv
Ultra HD 43 tum
Killen har deg 👍

Annars da ?
Jag e så sjukt trött på den här hostan
Känner mig noll procent pigg
Usch , men det är bara att kriga på

Nu ska jag ta hand om hemmet
Love IA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0