Sista dan i Aug 😱

Hej godingar 


Jag fick frÄgan om hur det kÀnns att vara farmor ?

SÄklart Àr det helt underbart, hon e sÄ fin pÄ alla sett & vis

Man Àlskar den dÀr lilla fisen redan nu men det bÀsta kommer ju sen nÀr hon blir lite Àldre och kan hÀnga med farmor och farfar pÄ massa bus
NĂ€r vi kan Ă„ka till stan och shoppa
Köpa godis
GĂ„ ut med Sune
Busa
Baka
NĂ€r man kan prata om livet med henne 

Det lĂ€ngtar jag efter ❀


I dag var det en bra dag pĂ„ jobbet 
Fixat i ordning alla saker pĂ„ altanen som ska hĂ€mtas 
Nu ligger allt i kartonger & sĂ€ckar 
Ordning & reda 

Fixat med papper o pĂ€rmar 
Ringt samtal
Postat brev & paket 

Hemma vart det lite chill och nu pĂ„ kvĂ€llen gick jag till Ica och sen rensade jag ogrĂ€s pĂ„ plĂ€tten plus att jag klippte bort döda kvistar pĂ„ buskarna 

Hur gör ni med grĂ€smatta 

Klipper ni mer i Ă„r ? Eller lĂ„ter ni grĂ€set vara innan kylan ? 

Vad e bĂ€st ? 


NĂ€ nu Ă€r jag dödstrött 

God natt mina vĂ€nner / M ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0