Turist i min stad

Hallå 


I Dag fick vi hundvakt av syrran och vädret var bra så vi tog en tur in mot stan , 

Vi tog en öl runda från T-centralen  och sen gick vi genom kungsan upp mot slottet och gamla stan och vidare mot söder och gullmarsplan 

Det vart 5 vätska stopp 🍺

Jag älskar min stad och jag älskar att glo på alla människor 

Vi tog även en glass i gamlastan 

Bildbomb 


          Slottet 



           Slussen 



Prästgatan i gamla stan / ja tack där vill jag bo 



Mårten trotzig gränd gamla stan 



Glass stop på café Järntorget 



Sista öl pausen på götgatsbacken innan vi drog mot gullmarsplan 


Här fanns det massa att titta på 👍

En super härlig dag , vi gick över milen och vi har sett på film nu på kvällen 

Pratade precis med Max och fått lite uppdate hur det går med dockan ❤️

 Nu säger jag och mina ömma fötter god natt 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0