Fredag morgon

9 dagar kvar till julafton och 6 arbetsdagar kvar inkl kp 
Sen LEDIG 😀

Vaknade 3.30 i natt , jag kunde verkligen inte somna om , suck 
Jag fick upp från sängen kl 5 

I dag lär jag gå runt i en dvala 

Jobb i dag 
Först på morgonen ska jag med en ungdom på ärenden sen vid 14 tiden ska jag in till villan och möta byggole 

I helgen händer massa skoj och på söndag kp 

I dag ska jag äntligen fixa mina naglar 
Dom är katastrof 
Sist jag fixade dom var den 26/10 och nu är dom ner klippta och utväxten är på halva nageln 
Usch 

Jag vet inte vad jag vill ha för färg men det står mellan svart glitter , vinrött eller vitt glitter ??

Vi ses senare här inne 
Va rädda om varann
// Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vinrött röstar jag för! Fina naglar är något jag tycker är så fint’ men jag skulle aldrig kunna ha det själv... sjuksköterska och snart 3 kids 😂🙈😉

Svar: 👍 vinrött blev det med en glitter
Ia None

2017-12-15 @ 06:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0