Taffel

Ååååå min glädje är total 
Taffel senap är tillbaka i affärerna 

Förra året försvann den och jag letade typ i alla affärer och när jag inte hittade den så ringde jag till slotts och skrev på slotts fb sida 

Svaret var att den inte såldes tillräckligt bra men att dom skulle fundera att ta tillbaka den  för folk hade blivit galna för att den tagits bort från sortimentet 

Gissa om jag vart glad  när jag såg den på Ica i dag 👍

(null)
  
              The King of jul senap 

I dag har jag varit och handlat lite till jobbet 
Vi behövde frys påsar, pepparkakor till lucia och 2 nya dammsugarmunstycken bla 
Sen vart det en julklapp till en ungdom 

Fick lite annat gjort också 👍

I kväll ska vi äta kalopsen jag gjorde i går kväll 
Den serverar jag med kokt potatis , stekt ägg och rödbetor 🍽

I morgon är det äntligen fredag 

mina nya soff dynor kommer i morgon och massa annat skoj händer 😀
På lördag blir det lägenhetsvisning , fika hos kaj och inger och så ska jag vara barnvakt 

Söndag försvinner jag från radarn 
Vill inte göra ett shit och inte prata med någon som har med måsten och jobb att göra 😂😂

Önskar er en fin kväll 
// Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0