Drink ?

Hej och Go lördag 


Jag vaknade 5.14 i morse - suck 
En jobbig natt med smällare och shit 

Nu ska jag fråga er om drinkar 

Vad kan ni om det ?

Jag kan ingenting om alkohol 

Jag dricker helst en iskall ljus öl eller champagne 

Men ibland vill man ta en Go snygg drink 

När jag var i Turkiet så testade jag 2 drinkar men jag gillade inte någon av dom 

Den ena var sur och den andra smakade bara vin 

Jag vill ha en drink som e lite söt utan att ge halsbränna , mycket frukt och frisk 

Ej sura drinkar , ej cider och ej gin drinkar för då är halsbrännan ett faktum 


Kan ni tipsa mig ??? 



Så här vill jag typ att en drink ska se ut 

😜

Tipsa gärna 

   Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Säs

Har du druckit Aperol spritz? Det är prosecco + en färdig aperol spritz flaska som finns på systemet. Så har man i apelsin klyftor i. Så jävla god. Lite besk smak men fräsch. Finns ju dom som gör helt fel men görs dom rätt är som super

Svar: Har druckit någon men den var väldigt besk
Men fräsch men där kan man dricka Max en
Maria Höglund

2017-07-08 @ 10:06:00
Postat av: Anonym

Sex on the beach är bra. Den smakar inte alcohol. Annars är det gott att bara ta lite vodka,apelsinjuice,Sprite och i med lite frysta jordgubbar

Svar: Tack
Maria Höglund

2017-07-08 @ 12:16:32
Postat av: Sofia

Den du visar på bild ser ut som en strawberry daqurie, det är min absoluta favorit! Som jordgubbsslusch liksom! Tyvärr gör vissa barer dem för söta men att få en perfekt är too die for! 👌🏻 Har aldrig testat att göra dem själv men kan tänka mig att det är ganska lätt, speciellt nu när det är jordgubbssäsong å man kan ha färska jordgubbar i ❤️

Svar: Tack
Maria Höglund

2017-07-08 @ 17:01:16
Postat av: Sofia igen

Sen gillar jag vanlig redbull vodka och mojitio också! 😍

Svar: Jag med ! Den första ❤️
Maria Höglund

2017-07-08 @ 17:01:56
Postat av: Anonym

Denna är riktigt god och enkel att göra själv. Jag brukar göra en stor bål om vi har folk över. Alla älskar den! http://mittkok.expressen.se/recept/piggelindrink-3/

2017-07-09 @ 00:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0