Hotell på listan

Något som jag älskar är att bo på hotell 

Det , resa och gå ut och äta på restaurang ligger på top 5 

Jag har en egen bok där jag skriver upp hotellen där jag / vi  bott 

Jag började med boken för 2 år sen och där har jag skrivit upp hotell som jag minns att jag och H bott på men det är väldigt många vi inte minns som 
Tex hotell på Cypern, Egypten , Irland , Italien och många i Sverige också 


Men vi har många hotell i boken redan och i sommar kommer minst 2 till komma in i boken 

Jag har flera hotell jag är sugen att bo på däribland 

Drömmen 

- Ystad Saltsjöbad i Ystad 
Jag har länge velat åka till Ystad 
Det verkar så vackert 

- Nynäshamns - nynäs havsbad

- at six i Stockholm 

- hotell post i Göteborg 

- hotell Bomans i Trosa 

Och vet ni ?

I augusti ska jag bo på Bomans i Trosa 

Så mysigt 


Detta hotell är helt underbart , förra sommaren var vi i Trosa och jag var lite avundsjuka på alla som bodde där 


Det finns en rolig historia bakom Bomans också 

Bla så finns det designe skor , parfymer och hermessjalar  att låna på hotellet , allt står utspritt som dekoration och gäster får prova & låna 😃


Detta är också ett ställe jag skulle kunna hyra för mitt bröllop men då måste man har degos 
Man kan nämligen hyra hela plejset inkl rum DJ och mat mm  

Hur Nice vore inte det och ta dit familj och vänner för ett dygn med party 

Att hyra hela hotellet för bröllop och alla rum plus allt som ingår skulle kosta mig 248000 kr 

Swisha gärna mig Hahaha 😂😂😂

Måste bara bli jävligt rik först 😂😂😂

 Det brukar vara fullt hela sommaren men jag har lite kontakter och i dag bekräftade hon att hon ordnat ett rum till oss 

Me happy 😀

PS 

Har ni några tips på grymma hotell i Sverige 
Jag vill vara nära vatten/ havet 
Gärna väldigt nära 😂  

All kärlek / M 


Kommentarer
Postat av: Susse

Vad härligt o bo på hotell o i trosa är det ju så fint =)

Svar: A det e grymt fint en riktig idyll
Maria Höglund

2017-07-13 @ 09:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0