Min lördag so far

Hej 


I morse vart det morgon mys framför tv:n och tv 4 morgon 
Men jag stängde av när äcklet Stefan Löven skulle intervjuas
Usch 

Vid 9 åkte vi och handla och gick på Apoteket 
Vi hade noll med frukost saker hemma 

Vid 10 gick jag till jobbet , jag hade en lunch date med en ungdom som jag inte träffat på 2 v. 
Jag köpte med mig ny grillad kyckling och potatissallad 
Det var uppskattat 
Vi pratade om ditten & datten och sen pulade jag med lite annat 


Annars da ;


Vi har fastnat på en bra serie på
HBO
Den heter POWER 


       Tommy & Ghost ( James ) 


Vi har sett säsong 1 och har precis sett avsnitt 1 på säsong 2 
👏👏👏👏👏👏

Skönt att ha en serie att följa när vädret suger häst balle 👊

 I kväll ska vi äta en riktigt lyxig lördagsmiddag

Jag vill inte göra er avundsjuka men skriver det ändå 

Korv med bröd ❌🆘❌

Måste käka upp korv jäveln innan den blir gammal 

Hoppas ni har haft en bra lördag 

I imorgon är det jobb några timmar igen 
Kp uppdrag 

    All kärlek / Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0