Jobb, kycklingfilé

Hej 


Hur mår ni ?

Trött tjej här 

I dag vaknade jag 5.30 ! Kalle kom hem 7.00 efter sitt nattpass , vi hann och prata lite innan han gick och la sig och jag gick till jobbet 

På jobbet vart det papper, planering, kvitton, städning och samtal med ungdom 

Efter jobbet gjorde jag lite ärenden och sen gick jag hem 

Jag väckte Kalle vid 15.30 för att han skulle till tandläkaren och fästa om tandställningen som lossnade för 2.a gången i fredags 
Check ✔️

Sen hade jag kycklingfilé hemma , jag visste inte vad jag skulle göra med den men det vart baconlindad kyckling med en sås på grädde, kyckling buljong, fhiladelphia ost och bacon 
Jag gjorde den i ugnen på 180 grader i ca 35 min
Den vart så saftig och god 


Den  vart mer än godkänd 🍽


Annars da , vad händer i veckan ? 

Jag har fått tandvärk , 😩😩
Jag har fått en tandläkartid på onsdag morgon i Kärrtorp och sen måste jag hem och sen in till stan vid 14 tiden igen så det blir ett jävla resande på onsdag 

På torsdag har vi planering med personal och lite festligheter 

På fredag så har jag en lång to do list och så går jag på semester 


   Nu ska jag säga hej då till Kalle 

        Love Maria 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser riktigt gott ut!!

Svar: Tack ❤️
Maria Höglund

2017-06-13 @ 07:34:28
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: Linnea

Men mums!!

2017-06-13 @ 17:36:24
URL: http://nouw.com/gustavssonlinneaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0