Måndag 26/6

Hej
 
Förlåt för dålig uppdatering men i dag var ingen bra dag.
vaknade med den sjukaste huvudvärken, jag kunde inte röra huvudet förs efter kl.  13 i dag och jag har fortfarande huvudvärk.
I dag  har jag gjort det mest nödvändigaste och det var att handla, Jag hade NADA Hemma......
vi tog bilen till Ica Maxi.
 
Jag har pratat med mamma i dag och jag var förbi syrran en liten stund och tackade för hjälpen med Sune
men sen har det varit liggläge, vettefan vad som händer med pallet.......
Tror det beror på väderomslaget. 40 grader varmt med sol  VS  13 grader och blåst & regn
 
Jag uppdaterar om sista dagen i Turkiet i morgon så fort huvudet e med mig
 
     Go kväll sötisar......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0