Söndag

Hej finingar , hur mår ni ? 


I morse vaknade jag 5,30 och innan 7 hade jag gjort en löksås , städat, plockat in tvätten mm 

Jag var förbi jobbet och kollade läget och sen kom  H hit efter sin golf och åt frulle och sen åkte vi i väg och köpte en student present till Kalle 

Vi var förbi rusta och köpte lite schampo, duschkräm, roll on och sköljmedel  

Sen var vi förbi granngården och köpte 3 dahlia blommor , 2 rosa och en vinröd 


vi var förbi    Max och Sandra också med lite saker från Ica och nu är vi hemma igen 


I kväll ska vi äta fläsk med löksås , gissa om jag längtar  🍽 alla grabbarna ska gå på bio i kväll , dom ska se wonderwoman och jag ska pyssla lite hemma medans dom är i väg 

Mer da ... 
En bit på Kalles tandställning har lossnat
Så vi hoppas vi får en tid i morgon för att fixa det snabbt 😃

Nä nu ska jag koka potatis 

All kärlek - M 


Kommentarer
Postat av: Therese

Asså ibland avundas jag er alla som har adhd eller nåt liknande! Fan så skönt det måste va ibland att ha sån energi!!! Själv är jag så trött att jag kan somna ståendes när som helst!! Men nu pga graviditeten såklart men ändå Zzzzz känner jag nonstop. Inte så kul!
Ha en fin söndag! Själv ska jag kolla på Torpederna och äta Daimglass ( min favvo) ikväll 😍

Svar: A det är lite som en extra växel
Kram på dig
Maria
Maria Höglund

2017-06-04 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0